V podstatě všechny odstíny šedi.

Občas
Občas Jsem
Občas Jsem Zlomený                                      
           Jsem Kapitán                                      
                   V Pohodě                                    
Občas
Občas Jsem
Občas Jsem V Pohodě
           Jsem  Zlomený
                    Kapitán

Občas
Občas Jsem
Občas Jsem Kapitán
           Jsem  V Pohodě
                    Zlomený


o     j     v     z     k
b     s            l     a
č     e     p     o    p
a     m    o     m    i
s            h      e    t
             o      n    á
             d      ý    n
             ě          

Občas              Jsem v pohodě kapitán.
   jsem                          Občas zlomený
      v pohodě  
        zlomený     Jsem zlomený kapitán
        kapitán               Občas v pohodě.

JSEM KAPITÁN
          OBČAS ZLOMENÝ
          OBČAS V POHODĚ


Komentáře

  1. To je jak jsi psal o hodině a nechtěl jsi mi to ukázat? -_-

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky