Kiss with confidence

Stál jsem na příjezdový cestě k domu Jima Daniel'se a opíral jsem se, kouříc cigaretu, o kapotu mojí Toyoty Hilux z 60. let. Byla sice už trochu starší, ale pořád sloužila a na akce byla boží. Měla výbornej motor, skvělý sedadla, který jsem tam namontoval z BMW. Vzadu na korbě bylo čisto a vyhříval se mi tam Chuck Charles, jeden z naší čtyřky. Promiňte, naše čtyřka je označení pro mě, Chucka, Jima a Ramona; synáček městskýho předsedy. Ten kluk měl cokoliv na co si ukázal, a byl děsně namyšlenej, ale když přišlo na akci, byl užitečnej: měl svaly a pálilo mu to. Jednou se ožral a svěřil se mi, že ta arogance je jenom póza a že je ve skutečnosti děsně hodnej a citlivej. Podle mě měl pravdu, protože potom se ta dvoumetrová hora stočila do klubíčka a rozbrečela se. Ramon byl ale v tu chvíli na nádraží a hlídal naší zásilku. O tom ale později.
Nikdy jsem nepochopil proč nás Jim nikdy nepozval k sobě domů a my tam na něj museli vždycky čekat u náklaďáčku
'Hej, Chucky. Pochopil si někdy proč nás Jim nikdy nepozval k sobě domů, a my tu na něj musíme vždycky čekat u náklaďáčku?' zařval jsem přes střechu někam do dálky.
'Ne.' zašeptal Chucky a dál spokojeně sledoval oblohu. On byl takovej vždycky. Nejšťastnější byl, když mohl ležet na zádech, kouřit a sledovat mraky.
Ten den byl docela horkej, tak 28 - 30 stupňů, a Jim mě už začínal štvát, protože jsme se hned po akci měli s trochu kontrabandu jít koupat s pár slečnama od nás z města k vodopádům Waterfalls. To bylo tak dvacet minut cesty autem jižně od města. Většinou řídil Chuck, protože už holku měl, ale my sedávali na korbě /jako já, Ramon a Jim s těma slečnama/ a posílali si whiskey, trávu nebo něco co se dalo kruhově posílat a smály jsme se jako pominutý. Chuckyho slečna seděla vedle něj a smáli se osobně.
Podíval jsem se na hodinky a začínala se ve mně zvedat vlna hněvu. Jenom si oblíknout džíny, kraťasy, obout boty a vypadnout mu trvalo už dvacet minut. Obešel jsem auto, zabouchal na podlahu korby a Chuck přes hrudník zvedl hlavu.
'Jdu se po tom kreténovi podívat.'
'HEEJ! JÁ UŽ JDU, TY VOCASE!' ozvalo se za mnou a viděl jsem Jima v bílým tílku, děravejch džínách a tenickách hnát se přes zahradu. Hned jsem věděl co mu tak trvalo.
'Kámo, ty vlasy jsou tak obrovský, že se Bůh začíná bát invaze!' fakt si nageloval neuvěřitelný háro. Mou pozvánku mi oplatil dělovkou do ramene a mohli jsme vyrazit.
Naskládali jsme se na korbu náklaďáčku a Chuck se rozhodl řídit. Posadili jsme se naproti sobě a já si zapálil. Náklaďáček se pomaličku rozjel a my jsme se z příjezdové cesty dostali na volnou silnici. Rychlost stoupala.
'Tak co, draku. Kde si trávil včerejší večer?' zeptal se mě. Potáhl jsem a vyfoukl dým, který mě vlivem větru zaštípal v očích. Začaly mi téct slzy a já je začal spěšně utírat cípem rukávu košile.
'Byl jsem na střeše a psal jsem.' odpověděl jsem, stále utírajíc své slzy způsobené dýmem. Potáhl jsem znova, ale tentokrát jsem nahnul hlavu nalevo a vyfouknul dým přes levé rameno. 'Psal jsem básně o temných nocích, zločinech a cestách, psal jsem básně o psaní básní. O slečnách, ženách a dívkách, mrtvolách i děsivostech. Psal jsem o všem.' Zadíval se na mě a natáhl ke mě pravou ruku. Vytáhl jsem z náprsní kapsy košile krabičku Strike it lucky a podal jsem mu. Strčil si jí do pusy a než si jí zapálil, trvalo mu to minimálně dvě minuty. Pak znovu promluvil s kouřem natáhnutým v plicích.
'Pověz mi, co z toho máš?' zeptal se mě a vydechl přes pravé rameno, aby se mu kouř nedostal do očí.
'Duševní požitek, lásku sám k sobě, dokonalou hramonii mezi myslí a srdcem. Dobrý pocit že papír ví, co mu chci říct. Vyčištěné svědomí.'
'Letěj na to ženský.'
'Tak!' řekl jsem a oba jsme se od srdce zasmáli. To jsme dělávali často. Smáli jsme se, a byli jsme šťastní. Obzvlášť s Jimmym se člověk smál rád. Měl takový upřímný smích, úsměv na který balil slečny. Smál se od srdce a ne strojeně. Měl radost i z radosti a to se mi líbilo. A pěstoval fakt dobrou trávu.
'Máš s sebou dneska něco?'
'Asi na tři brka.'
'To na ně bude stačit.' zase jsme se zasmáli a mířili si to na Neverlandský nádraží, kde už na nás čekal Ramon. Tu cestu jsme si užívali. Když Chucky zpomalil, hladily jsme větve stromů po cestě a nechali se hladit listama po dlaních, protože kdyby jel rychle, dlaně by nám to rozšvihalo na cimprcampr. Jim si nechal větrem ničit načesanou hřívu a já si jentak v klidu pokuřoval. Zevnitř kabinky k nám dolíhal Chuckyho zpěv Sweet home alabama, který se krásně synchronizoval s rádiem a on nám tak zajistil kulturní vložku na celou cestu.
Cesta uběhla fakt rychle. Tak na jedno cigáro a byli jsme u vagónů, kde už stál Ramon. Zabíral skoro celej prostor pro vstup do vagónu.
'Ahoj, Rami.' pozdravili jsme skoro jednohlasně.
'Čau chlapci.' řekl a sedl si na okraj podlahy vagónu, kde nechal klimbat svoje nohy kousíček nad zemí. 'Máme tu dvě bedny whiskey z Nový Anglie, tři bedny kartonů cigár, jedna z LA, druhá z Oklahomy a třetí někde z Kanady a pak tu máme dvě bedny prvotřídního, německýho piva, přibližně 500 plechovek. Vyplázneme za to 953 dolarů a padesát centů za žvejkačky od toho chlápka.' Všichni jsme významně pokývali hlavou a já pravil: 'Fajn. Ramone, Chucky, Jime, naskládejte to na korbu. Táta bude mít radost.' Kluci pokývali a já se mezitím vydal do strojovny, kde už na mě čekal začouzený, v modrých montérkách oblečený a zjevne trochu připoilý strojvůdce.
'Chlape, neměl byste pít, když jste ve službě.'
'Já, já dneska už skončil, chlap.. chlapče.' zablekotal a překotil se na záda. Pomohl jsem mu se zvednout na nohy a opřel jsem ho o stěnu.
'Fajn, tady je tisíc dolarů. Má to celkově sice dělat něco kolem 953, ale padesátku máte za mlčenlivost.' řekl jsem mu zřetelně a jasně, držíc ho za ramena s obličejem asi třicet centimetrů od jeho. Podíval se na mě, vzal ty peníze, strčil si je do trenýrek a opřel se jednou rukou o nástrojovej pult.
'Díky ti chlapče. Jseš hodnej milej, a určitě půjdeš do nebe. Teď ale vypadni.' řekl docela dobře, na to co z něho táhlo a pokývnul hlavou za strojovnu, kde jsem zahlídl ladný nohy oděný do podvazků. Usmál jsem se a poplácal ho po rameni. Pak jsem odešel.
Vrátil jsem se k těm chlapcům. Seděli na bednách na korbě a podávali si láhev whiskey. Jak jsem tak zahlídl, jednu bednu už otevřeli. Bylo mi to v podstatě jedno, jen mě štvalo že nepočkali na mě.
Vyskočil sem na korbu a posadil se na jednu z těch beden. 'Máme tam bejt za deset minut.' řekl sem a vzal si flašku od Ramona. Pořádně jsem se napil, chvilku si užíval to jemný štípání na dásních, polknul jsem to, chvíli si užíval to jemný štípání v krku a podal jsem Chuckovi, kterej to ale obratem poslal pryč, prejže řídí. To jsem chápal, a bral sem to jako smysluplnej argument a dal sem mu aspoň cigáro. To s chutí přijal a zapálil.
Po pěti minutách už nám došlo, že bysme si fakt měli pospíšit. Vyndali jsme další dvě flašky, dva kartony cigár a 20 plechovek piva a postavili je za bedny ke kabince. Chucky si s cigárem v hubě sedl za volant, Jim vedle něj a jeli jsme vstříc tatíkově nelegální hospodě.
Byl to vlastně sklep u nás doma, kde táta za docela normální obnos opíjel sousedy. Měl z toho stoprocentní profit, nic mu nevzal stát a on tak ve dne pracoval jako nějaký inženýr a v noci jsem mu buď pomáhal v 'Hospodě' já, nebo máma. Tuhle noc byla dodávka, takže Hospoda byla zavřená. Vždykcy mi dal prachy, já to vyzvedl a dovezl k rodičům, pak jsem se rozloučil, vzal si od nich nějaký prachy poslechl si, jak se jim stýská a jel někam pařit nebo do bytu.
To přesně se opakovalo. Vyložili jsme zboží, vyslechl jsem si jak si maminka stýská, vzal jsem prachy, vyzvedl sem si CDčko nějaké undergroundové punkrockové kapely a zase jsme se naskládali na korbu a vyrazili s docela slušnýma zásobama směr Neverlandský park, kde už na nás čekaly již zmiňované slečny.
Jeli jsme po městě. Chucky řídil, Ramon ležel nataženej skoro přes celou podlahu korby, Jim seděl na okraji zábradlí, nakláněl se ven a smál se na celý kolo a já jsem seděl zády opřený o kabinku a užíval si proudění nezastavitelných decibel skrz rozbitý,  kabinkový okýnko.
'Není to super, boys?' zašeptal Ramon.
'Woohoo, to teda ku**a je!' zařval Jim a plácnul si s procházejícím klukem stále za vyřvávání výlevů užívání si momentu střídaných s pokřiky fotbalových týmů.
'A co myslíš, Rami?'
'Myslím tu svobodu. To, že se teď vezeme v káře, vstříc novým zážitkům a krásnejm slečnám. Vstříc nočnímu koupání, alkoholu a trávě. Jedeme si užívat život, poslouchat kytarový písně z úst našich přátel. Jedeme za svobodou, dokonalým životem a skvělýma slečnama. Sem šťastnej, boys.'
'Jsme mladí.'
'Budeme mladí.'
'Chcípnem mladí!!' zařval Jimmy a překotil se na Ramona. Všichni jsme se začali řehtat, teda až na Chucka, kterej pořád pěl svoje písně do oblak kouře z výfuku.

Dojeli jsme do Neverlandskýho parku kde už na nás slečny čekaly na lavičce. Sally, Jenny, Marillyn a Scarlet, Chuckyho mladá ležely chaoticky na lavičce nebo kolem ní a kouřili dýmku. Lavička byla posazená uprostřed travnatýho kousku země uprostřed města. Scarlet seděla na opěradle lavičky a Jenny byla o její nohy opřená zády. Sally s Marillyn seděly naproti sobě a podávaly si dýmku. Byly to krásný holky. Sally a Jenny byly blondýnky, menší než já, s krásným obličejem a vlasama až po pás. Marilyn, tu jsem si u kluků zamluvil už předtím já, měla nohy až do nebe, používala sytě rudou rtěnku a nosila kraťoučký sukně a nadkolenky. Miluju nadkolenky a miloval jsem i její temně černý vlasy. Scarlet byla prosťačka, zrzka, nosila ráda uplý džíny a trička s názvama kapel. Strašně ráda četla.
Poobjímali jsme, políbali a vyrazili. Seděl jsem zase opřenej o kabinku, Marilyn mi ležela hlavou na rameni a já jsem pil pivo. Kouřila. Ramon s Jenny ležel na kraji korby a navzájem se drbali ve vlasech. Chucky se vepředu vezl se Scarlet a bylo vidět že se mají rádi. Chucky měl jednu ruku přehozenou okolo Scarletiných ramen, druhou řídil a házel úsměvy střídavě na silnici, okoloprojíždějící, prostředníčky ukazující předjíždějící, policejní hlídky a Scarlet, zatímco Jimmy se Sally házeli na okoloprojíždějící, předjíždějící chlubící se jejich prostředníčky a policejní hlídky plechovky co nám zbyli v autě z minula a kamínky. Ti dva se fakt hledali. Netrvalo ani pět minut sdílenýho vandalství a už si navzájem čistili patra jazykem.
Odhrnul jsem Mary /zkráceně Marillyn/ z ucha vlasy a pošeptal jsem jí: 'Těšíš se?' Ona trochu rozespale zvedla hlavu, usmála se s očima zatáhnutýma do úzkých škvírek a řekla: 'Měla bych?'
Pohladil jsem jí po tváři a řekl: 'No, bude tam pivo, cigára, tráva, přátelé, vodopády, teplo, kytara, zpěv, oheň. Je hodně důvodů proč se tam těšit.' Usmála se ještě o trochu víc a zase mi položila hlavu na rameno. 'Jo, a taky marný pokusy tvých přátelských existencí, v jejichž budoucnosti moc existence nevidím, o pohlavní styk s mými kamarádkami. Jimmy se opije a pochčije všechno a všechny, pak se vyspí se Sally a usne za hlasitého chrápání a vyluzování jiných, nedůležitých zvuků. Ramon se bude celou noc romanticky dvořit Jenny a pak se za ručičku odvedou na procházku do lesa, kde si to rozdají. Chucky se Scarlet na sobě budou přisátý od večera do rána a jediný co nám zbývá jsme my dva. Předpokládám, že se napiješ a zkouříš, a pak na mě budeš zkoušet nějaký triky, aby ses se mnou vyspal.' Zvedla hlavu, dala mi pusu na tvář a už se usmála pořádně s očima otevřenýma dokořán. 'Ještě je nějakej důvod se těšit?' Zachechtal jsem se. 'Pokud mi vyjde ta moje snaha.' Otočila mi hlavu a dala mi pořádnou pusu. 'Uvidíme.' V tu chvíli jsem byl šťastnej, dámy a pánové.
Po dalších asi dvaceti minutách, plnejch romantickejch výlevů Ramona a Jenny, culigánskejch výlevů Jimmy a Sally, cicmání Chuckyho a Scarlet a letmých polibků mě a Marilyn, jsme dojeli na místo. Na místě už byly rozestavěný stany, čtyři relativně velký stany, otevřený, v místě vchodu měl každej několi polštářů. Stany byly rozestavěné do kruhu okolo ohniště a v pozadí byl slyšet hukot vodopádů.
'Je to tu krásný.' vydechli jsme všichni prakticky okamžitě. Už se setmělo, a oheň tak byl jediným světlem. Teplo nebylo potřeba, byl doopravdy horký letní večer. Ohniště bylo zasazené i s tábořištěm přesně mezi stromy, na malém palůčku, mýtince. S Marilyn jsme si zalezli na plštáře ke stanu a hned jsme si začali povídat. Ta holka byla skvělá.
'Co posloucháš?' Zeptal jsem se jí. Bylo ticho jen Chucky drnkal na kytaru za pořádné líbačky se Scarlet. Ramon s Jenny byli zaháknutí v objetí a Jimmy se Sally už dávno zmizeli i s jejich vzdechy vášně v propadlišti vodní hlasiny u vodopádů. Měli se rádi.
'Nirvanu, Sex Pistols. Někdy i jazz z 30tejch let, například Ray Charlese, Howlin Wolfa, Jimmy Dixona.' Nevěřil jsem svým uším.
'Mary.' řekl jsem a civěl jsem na ní. Opětovala mi překvapený obličej. 'Asi tě miluju.'
'Blázne.' řekla a rozchechtala se kolem dokola. Začal jsem se smát taky. Umlčeli jsme se navzájem. Už ani nevím jak, ale asi to bylo tím Jimmyho výkřikem, kdy jsme se všichni rozehnali směrem k vodopádům. Naskákali jsme tam tak, jak nás Bůh stvořil. Zíral jsem  na Maryino tělo. Měla ho dokonalé. A nemluvím o prsou. Její tělo bylo skvělý. Nohy měla jakoby je uplácal přímo bůh. Ta slečna byla skvělá.
Plavali tam, cákali po sobě vodu a smáli se, zatímco já jsem seděl na břehu a koukal na ně z e zahradní židličky. Jimmy, Sally, Ramon, Jenny, Chucky a Scarlet tam skákali po sobě navzájem, cákali a užívali si, a Mary jen stála pod vodopádem a užívala si dopad kapek na její šíji. Sledoval jsem jí a musel to zapsat, jako všechno vždycky. Vytáhl jsem z náprsní kapsy papír a tužku a začal jsem psát báseň o nahých koupačkách při svitu měsíce a o vůbec všem co jsem v tu chvíli viděl. O jejím těle. O jejím hlase. Nebyl jsem ale fakticky zamilovaný, byla to ta poetická láska, co vás nutí přemýšlet, a ne být zblázněný. Nutila mě přemýšlet, proč jsem do ní zamilovaný. Ale já to sám nevěděl.
Jak jsem tak byl skloněný k papíru a tužce zamilovaný do básnění, na rameno mi poklepala chladná ruka, mokrá ruka a podala mi láhev whiskey. Usmál jsem se na úsměv vlastnice oné ruky.
'Napiješ se taky?' zeptal jsem se jí, když se nahá, jen zabalená do ručníku posadila vedle mě. Vlasy měla zčesané za uši, voda jí tekla po tvářích, hrudi a končila někde v neznámu pod ručníkem. Zavrtěla hlavou a ohodila mě tak trochou ledové, noční, vody.
'Já jsem už měla dost.'
'Notak, vracíme se až ráno.' přemlouval jsem jí,
'To je pravda.' vychrlila. Rychlým švihem ruky mi vytrhla lahev a nalila do sebe najednou asi 5 loků. Odtáhnul jsem jí od úst lahev a se slovy: 'Chci aby ses napila, ne otrávila chlastem.' jsem tu lahev položil do trávy.
'Co tu děláš?' zeptala se. Byla trochu cítit čajem a whiskey. Celá ta sympozice vůní na mě působila úplně chlácholivě, cítil jsem se tam jako malej u babči na návštěvě. A ještě ta otázka: 'Co tu děláš?' to bylo jako když ho babička načapala, když se snažil osedlat psa, dala mu pohlavek a čokoládu.
'Pí..' zasekl se a znovu se nadechl nosem. 'Píšu báseň.'
'Báseň?' zeptala se udiveně a trochu se uchichtla. 'Začínáš měnit můj první dojem na tebe.'
'Dalas mi pusu deset minut po tom, co jsme odjeli. Předtím jsi mě skoro nepozdravila na chodbě!' vyčetl jsem jí a pak si to uvědomil: 'Jak jako první dojem?!'
Zasmála se ještě víc a zvrátila se na záda, kde se opřela o lokty. 'Myslela sem, že seš stejnej.'
'Jako kdo?'
'Ukázala prstem nahoru na skálu k vodopádu. Stál tam Jimmy, s rukama v místě, kde by měl být jeho pohlavní orgán, a hlavou otočenou přes levé rameno, kontrolující jestli ho někdo nesleduje. Močil do přítoku vodopádu. Dokonal a sprintem přeběhl k okraji. Podíval se dolů a doopravdy: Pod proudem vody stáli Ramon a Jenny v něžném vzájemném umývání. S Mary jsme se začali smát na celé kolo. Ramon i Jenny si nás všimli. Ramon na mě hodil pohled jako: 'Co se děje?' se smíchem jsem ukázal na skálu, kde se na ledových kamenech smíchy válel Jim. Ramon nahodil nechápavý výraz a naznačil močení. Přikývnul jsem. Naštval se a během deseti vteřin byl nahoře na skále, držel Jimmyho za zadní díl plavek a házel ho dolů. V tu chvíli se smál Ramon a Jimmy buď brečel nebo ho jenom strašně bolel ten zářez.
Takhle ubýhal celý večer. Jestli čekáte kdy začnu popisovat jak jsem se s Mary vyspal, čekáte marně. Nic nebylo. I když jsme se vrátili od vodopádů a ostatní v něžných objetích zalezli do stanů, zůstali jsme sedět u ohně, objímali se, líbali, drželi za ruce a dělali lásku.
Další ráno bylo trochu hektický. Naskákali jsme na korbu a vypadli. Řídil ramon, protože Chucky v noci trochu přebral a Rami nepil prý: 'Aby si pamatoval ty kouzelné okamžiky.'. Ostatní se drželi za čelo, pomalu dýchali nebo se v objetí měli rádi, jako já a Marry. Chucky, Jenny, Sally, Scarlet a Jimmy spali. Já si užíval posledních pár okamžiků svobody s Mary.
'Uvidím tě ještě?'
'Jsme ze stejnýho města blbče, nebuď trapně romantickej.' zasmála se mi a napsala mi fixou na ruku číslo. Zbytek cesty jsme se jen smáli, drželi a líbali. Ta noc byla úžasná lidi.
Když jsme dorazili kolem deváté k jejímu domu, dostal jsem tu vůbec nejsladší pusu vůbec. Na rozloučenou. Ta nejvíc bolí. Já si v tu chvíli uvědomil, že asi není moc velká šance že jí znova potkám. Tenkrát byla doba, kdy se takovýhle vztahy z výletů nebrali moc vážně.
Tak jsem tam tak seděl, usmíval se, kouřil a byl zamilovaný, páni dámy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky