Vrátil bych čas

Vrátil bych se do dob a míst,
kam se nikdy nikomu nechtělo jít.
Udělal bych věci tak,
aby se na téhle špinavé planetě žilo líp.
Vrátil bych se do dob a míst,
kde jsem určité záležitosti pokazil
jen proto abych je napravil.
a dokázal si že teď se všechno zlepší.

Žiju tak, abych si byl jistý,
že nebudu potřebovat pomoc od ostatních lidí.
A nebo tak, abych byl spokojený,
s činy,
které jsem musel spravit.
Nevadí mi smích okolí, v ohledech lásky a nenávisti.
Spíš bych sekal hlavy z neuvědoměné škodolibosti.

Libuji si,
když se ostatním nedaří.
A oni se cítí tak, jak jsem se já cítil.
A oni jsou smutní,
a já je plácám po ramenou s tím že bude líp.
Ale uvnitř mé hlavy mi hraje gospel náboženských díky.

Vím,
že není hezké chtít vrátit čas.
Jen kvůli tomu abych se měl dobře,
to ale klidně udělám.
A taky vím,
že bolest na mém srdci není skutečná.
Jen ta skutečnost že skutečnost j skutečná,
bodá hlouběji než dýka.

Zdravím tě přes ulici ale když přecházíš odcházím.
Proč myslíš?
že tě nesnáším?
Přebral jsi slečnu které jsem věnoval celé své srdce.
A ona ho vzala a praštila s ním o zem,
kvůli tobě.
Děkuju.
Možná bych teď byl takový jako ty.
Kdyby mi ta slečna nezničila city,
a já nežil jako bezcitný bastard.

Komentáře

Oblíbené příspěvky