Nenávidím všechno, v čem je jen náznak, že to mají rádi jiní

Dospívám,
to je ta přirozená chvilka.
Odporu ke všem autoritám a jiným neduhům.
Nenávidím komerční hvězdy a jejich nažehlené úsměvy.
Moje vzory,
teď leží metr pod zemí.

Pili alkohol, brali drogy,
prošoustali dny,
ale díky tomu,
má každé jejich dílo nádech života.
Básně které si čtu večer před spaním,
mi zarušují že se ráno v slzách probudím.

Nenávidím všechno,
všechno co mě učitelé tlačí abych se naučil.
nechte mě žít.
Budu dělat co mě baví,
ne co musím.
a co mi hlavouni říkají chovej se jak chceme my.

Nevěděl jsem,
že říkat co si myslím,
je v dnešním světě bráno za drzost.
A taky sem nevěděl že za jeden hřích,
budu trpět klidně celý rok.
Věřím vám,
věřil jsem, že si vás oblíbím,
ale očividně jste se rozhodla jít s námi do války.

Nenávidím všechno,
co jiní mají rádi.
Protože ty dnešní hvězdy nejsou nic než buzeranti.
Našel jsem se v devadesátých letech.
A chtěl bych se tam vrátit,
prosímtě bože.

Komentáře

Oblíbené příspěvky