Milý Ježíšku

Milý Ježíšku,
nechci žít na této hloupé planetě, s lidmi kteří podráží nohy ostatním aby viděli alespoň na paty někoho, koho chtějí porazit. Nechci žít někde, kde mi kus papíru a železa zaplatí jídlo, kde politika má synonymum v korupci, a nenávist poráží lásku. Nechci žít tam, kde skutečné hodnoty jsou alkohol, sex a drogy. Nechci žít někde, kde se lidé podvádějí protože v tom vidí zábavu. Nechci žít ve světě, kde si čtrnáctiletá slečna sundá kalhotky protože v tom cítí vzrušení. Nechci žít někde, kde nežiju, ale přežívám. Někde, kde jsou jiné rasy upřednostňovány před jinými, protože kdyby v jejich životě viděli nevýhody oproti normálním lidem, dělali by problémy. Nechci žít tam, kde mi někdo podrazí nohy jen aby mě překročil a šel dál, tam kde když někdo uvidí mou mrtvolu, obejde jí, a ani se neohlédne, přestože si říkal můj přítel. Nechci žít, pokud žít znamená řešit problémy 24/7, s vědomím, že je stejně nevyřeším, ale naopak ty problémy ještě narostou.
Chci žít tam, kde svět nebude nejčistší, ale nebude špinavý. Chci žít někde, kde se nebudu bát o mobil ve svojí kapse, o své přátele a rodinu, jestli se jim něco nestalo. Chci žít někde, kde pro mě slovo moderní hudba nebude znamenat teploušství, ale uspokojení z čistoty. Chci žít někde, kde život je příjemná záležitost.
Pokud to nepůjde, raději mě nech zemřít.
Sbohem Ježíšku.

Komentáře

Oblíbené příspěvky