Dělám chyby, na které jsem pyšný

Žiji ve světě,
kde za dobrý skutek dostaneš poplácáno na ramenou.
A špatný skutek pamatují,
ještě dobrý uherský rok.
Pokaž si pověst jednou, budou ti to předhazovat.
Tak dlouho,
dokud neuděláš chybu znova.

Dělám chyby, na které jsem pyšný,
i když mě za ně nenávidí celé město.
Nesnášejí mě,
no ale můžu je aspoň ujistit.
Že to je vzájemné,
a vždycky bylo.

Jsem si jistý tím,
že budu chyby dělat schválně.
Pít alkohol a platit levné slečny z E55.
Jenom aby jsem měl s kým mluvit.
Nejsem blázen,
jen rád poznávám nové lidi.
Nejsem blázen, netoužím být blázen nikdy.

Oblékám se do tmavého oblečení,
aby si mě na ulici nevšímali
cizí lidi.
Nemám rád pozornost lidí které neznám.
A jak se zdá,
oni nesnášejí mě.

Toužím být,
zasypaný láskou.
A láska touží být ode mě na míle.
Nevadí,
pořád mám whiskey a pár přátel.
A básně,
mou osobní zpověď.

Komentáře

Oblíbené příspěvky