Dejte mi lásku, a já se změním

Dejte mi lásku a já změním svůj přístup,
dejte mi někoho kdo dokáže chápat mou mysl,
někoho kdo bude vědět jak se cítím,
někoho kdo bude opětovat moje city.
Dejte mi lásku, a já už nikdy neřeknu křivé slovo,
proti životu, nebo proti světu okolo.
Budu se jen usmívat a v objetí držet,
slečnu co mi s polibkem, opětuje úsměv.

Dejte mi poezii, slečnu a volný den,
slibuji že s tímto snem, půjdu životem.
Můj sen je, svojí slečně šeptat do ucha,
zveršovaná slova o tom jak je úžasná.
Dejte mi její ruku do mojí, a její úsměv na můj.
A nečekejte ode mě již nic než pozitivní přístup.
Dejte mi volné odpoledne a čistou oblohu,
a samozřejmě jí, na dece po mém boku.

Dejte mi slunce na nebe, slunce ve vodě.
Odraz slunce od hladiny, někde daleko u moře.
Slečnu vedle mě, přátele na druhé straně,
a já budu navždy brečet štěstím, jinak ne.
Dejte mi lásku, a já se změním,
abych vyhovoval tomu, jakého mě chce mít.
Dejte mi lásku, a já se změním.
Přísahám, vzpínám ruce k nebi když na kolenou klečím.

Nedávejte mi lásku, dejte mi tužku a papír.
A já vám dokážu hodiny o lásce jen básnit.
Nedávejte mi lásku, dejte mi déšť a blesky.
A já se zamiluji do nádhery české přírody.
Dejte mi lásku, prosím bože, dej mi lásku
Dej mi lásku ať si stvoříš dalšího co v tebe věří!
Dokažte mi, že jediné co musím udělat je hledat,
a já hledat začnu, a já začnu hledat.

Dejte mi slečnu po mém boku, a úsměv na tvář,
a slibuji, že s ní se budu usmívat i já.
Dejte mi lásku, prosím bože, dej mi lásku.
a já slibuji že zahodím nenávist k životu.
Prosím lidi, aby mi ukázali na slečny,
které stojí za mé snažení, ano, ukažte mi na ty.
Ukažte mi na ty které lásku neberou za hobby.
Dejte mi lásku, a já se změním!

Komentáře

Oblíbené příspěvky