Dopisy z Anglie #1

Zdravím tě příteli,
ze země deště, a čajových lístků,
plavajících na hladině vody s mlékem.
Zdravím tě básní,
kterážto nahradí všechny dopisy,
psané normálními písmy.
Za normálních okolností.

První den jsem strávil procházením,
po londýnském předměstí.
Londýn sám o sobě je místem nádherným.
Místo jež předchází centru,
by jsem korunoval,
zlatou korunou,
za nejdojemnější místo světa.

Viděl jsem zde pozůstatky punkové kultury,
kluci v okovaných botách kopali,
do betonové zdi,
zpívajíc holohlavé chorály.
Plné nadávek mířených,
do královské rodiny.

Byl jsem v jedné z kaváren.
A sedíc u výlohového stolu,
jsem přemítal,
zda se zde usadím.
A s mou přítelkyní založíme rodinu,
anglicky mluvících čechů.

Ted se už ale musím rozloučit,
Laura už na mě čeká,
sama v posteli.
Určitě se ozvu znovu,
budu ti psát všechno,
teď už si jdu užít noc,
plnou všeho...


Komentáře

Oblíbené příspěvky